Tisdag.

Blä, kom 5 minuter förstent till no:n, bara för att mårran låg halvt avsvimmad på golvet och inte fattade att vi hade börjat. Nåja, fick ingen anmärkning tror jag. Eller, jag såg inte läraren skriva nåt i sina papper iaf .. Och lars den skorven måste vara knäpp! Först ändrar han så jag sitter med ronja i klassrummet. v i skrattade jättemycket första lektionen vi satt så, då gnällde han på oss lite. Typ nästa dag, alltså idag säger han att han tänker göra så att jag och ronja och mårran sitter brevid varann. så nu sitter vi, med tre bänkar på rad, längst bak i klassrummet! haha, ser lite muppigt ut :D
Hoppas vi sköter oss bara, så han inte flyttar på oss ><


HAHAHA, det måste bara få finnas med ... :


run away .. *hides*
whot, are you so scared?
ya. *points over there* thats a scary frog
.. a frog o.o
it will eat you
big, big, scary frog
no not that one. behind it
its more big? o:
no that small one over there
ah, that one. the small frog is going to eat me?
yea inside out
but if its eating me. why are you scared?
i may be next


hahaha, jag typ dog xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0