Haha, författarbesök.

Var en författare på skolan idag, Magnus Nordin. Faktiskt kul snubbe från Stockholm med rolig dialekt, som skulle föreläsa om nå böcker.
Haha, tycker lite synd om han .. Mitt när han stod där och berättade om nån bok, såg jag att det började
rinna nåt från näsan ner i skägget på han, satt längst fram. Tog händerna för munnen och flämtade till,
Mårran tittade på mig som om jag var knäpp. När hon såg att jag tittade på han gjorde hon också det
och gjorde likadant typ ^^ Han blödde alltså näsblod, som fan. När han väl hade märkt att han gjorde det
var det massa fläckar vid hans fötter. Och vilket jävle liv det blev. Det var två lärare i musiksalen, samlingssalen,
aulan, vet inte vad jag ska kalla det. Lars sprang iallafall och hämtade papper, Maggan sprang till han
och höll för hans näsa, och nån människa hämtade en stol till han. Så han satt där med ryggen mot oss
och sa att vi skulle vara tvugna att avbryta. Var så klockrent, han började glatt vinka. Stor idé att vinka mot
folk han inte ens ser? Nåja, creed till den skojiga människan ^^


Jag måste vara helt IQ - befriad. Såg en läskig film som fan i helgen, A nightmare on elm street.
Kunde inte se den utan att gömma mig bakom händerna och skrika flera gånger.
Klart som fan jag är så dum att jag laddar ner andra delen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0