Black sheep.

Håller på se den nu, så mobbad film. Egentligen är den nog ganska hemsk, den handlar om massa får på nya zeeland som börjar käka på folk mer eller mindre. Om man blir biten av ett får men inte dör, förvandlas man till ett får. Lite kul att se söta små får som äter upp folk, sliter ut tarmar och grejer från magen. Lite smått makabert måste jag säga.
Det stod när jag laddade ner den att det var en skräck/komedi. Okej, skräck ifall man är jävligt lättskrämd. Komedi ifall man har udda humor, värre än min. Det enda roliga jag hittils har sett och hört är:

Henry - *han har just upptäckt att han har blivit biten av ett får* -  Vi har sett vad som har hänt!
Experience, som hon heter - keep calm .. Du är ett träd..
Henry - I´m a fucking sheep!!
Mrs. vadhondåheter - Du är en karl.

Nåja, ska se klart den nu. Om jag orkar, den känns så tråkig ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0