Stress.

Jag har insett att årskurs åtta måste vara den mest stressande tiden som finns.

*Engelska. Ska läsa två sagor och redovisa dem muntligt.
*Svenska. Ska skriva en nyhetsartikel. (Har inte ens börjat)
*So. Svara på en massa frågor om Sveriges historia. (Snart gjort halva)
*Matteprov. Dåligt, jag kan inget.
*Kemiprov. Skulle jag ha gjort förre veckan, men var sjuk. Får se till att göra bort det så fort så möjligt.

Engelskan ska vara redovisad senast nästa fredag.
Svenskan och so:n också nästa fredag.
Matteprov på måndag.
Kemiprov ... När jag har sagt till min mentor att jag vill göra det. Vill vänta till jag har lämnat in svenskan och so:n och redovisat engelskan, om jag får.

Men varför. Varför i helvete tog jag inte tag i det här tidigare?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0