Hm ..

Har hur många gånger som helst klickat upp bloggsidan och försökt komma på nå att skriva, men har gått dåligt.
Min fantasi är inte på sitt bästa humör.


Nåja, torsdag imorrn. Blir väl fortsätta på min staikning som vanligt haha ^^ Känner inte för att göra klart den lurviga saken nu.
Sen fredag, ska ladda upp så jag får in nå "göra-nytta-il". Lär behövas, måste stöka bort massa skrot från skrivbordet, bära ut det nånstans, sandpappra väggarna och dammsuga dom.
Sen lördag, då kommer Mårran :) Kommer bli svinkul, våran humor tillsammans och 10 pistvakt avsnitt! Åh herregud, vi kommer dö xD
Sen söndag, ska nog Mårrans mor hjälpa min mor å tapetsera :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0