Sjuk.

Har varit sjuk hela veckan, är verkligen less nu. Var på skolan hela dagen i måndags, bara för att göra ett prov, onsdag hade jag prov andra lektionen så for till skolan och pappa hämtade mig efter provet. Som för övrigt var svårt som fan, det var över 30 sidor vi skulle plugga på - 2 kapitel! Och provet var 6 sidor långt. Det borde vara olagligt att ha så stora prov .. Nåja, ska väl inte klaga. Det blir säkert värre om några år.

Kom just på att det finns folk som har det flera gånger värre än jag. Till exenpel dom små barnen i Afrika. Som inte ens får gå skola, utan istället bära vatten i flera kilometer som är farligt att dricka för det är så smutsigt, bli könsstympade, till och med vara med i krig, veta att dom kommer att dö för tidigt på grund av aids. Jag har det bra, jag ska sluta gnälla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0