Mys :)

Hämtade Ådi i Abborträsk idag, woho!
Hon är den mysigaste som finns när man ska se film.
Bara för att jag nu skrev det kommer hon att få tårar i ögonen och kommentera min blogg, vilket hon aldrig gör annars den lata nöten ;)

Och min pappa är dum ..
Jag - Om du har otur kanske jag flyttar hemifrån redan när jag är 16..
Pappa - Va, så sent?!
Jävla gubbe xD

När Ådi var här förra julen skulle vi leta fram ett påslakan till henne.
Hon hittade ett Pippi - täcke i garderoben, som hon så promt skulle ha.
När vi la oss drog hon Pippi över sig och sa:
- Nu när Pippi är på mig kan ingen komma och ta mig!

Ojojojoj .. Låga Åmanhumorn slår till igen!

Nu ska jag vi se film, vilken det då blir. Säkert Butterfly effect. *sadface, den är sorglig*

Ådi och Åman i ettt nöt. <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0