Glädje.

Är hur glad som helst, känner mig som att jag springer runt på moln.

Har lyckats göra bort det mesta av det som ska vara klart till på fredag, tre frågor kvar på so:n, klar med artikeln, ska bara fixa till några ord och lämna in imorrn (: Btw, tack Stefan för att du hjälpte mig!
Och så har vi engelska. Ska rededovisa det muntligt. Men tror det är ganska lätt så går nog bra :)

Åh, när morsan var i Sthlm köpte hon 1a Arkiv X säsongen och första Medium säsongen :D
På tal om film. Köpte Edward Scissorhans i måndags, årets klipp tror jag. Bara 59!
Tror jag ska köpa Boys don´t cry med. Fast det var två discar, den andra hette Tretton. Den kostar 89.
Vad tycker du Ådi, ska jag köpa? (:

Boys don´t cry var ju bra som fan, men speciell. Nåt Karro måste se, hon skulle älska den.


Nä, nu ska jag plugga så jag kan se tv ikväll. Tjill ! :D


Kommentarer
Postat av: Ådii

du kan ju it he upp den bilden. morr

2008-12-05 @ 15:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0